Αρχική Σελίδα » Internet Marketing » 2 απλοί τρόποι για να αυξήσετε το κέρδος σας ανά πελάτη (Customer Lifetime Value)

2 απλοί τρόποι για να αυξήσετε το κέρδος σας ανά πελάτη (Customer Lifetime Value)

Αρχικά πρέπει να καταλάβετε πόσο είναι ο μέσος όρος  της αξίας (σε ευρώ) ενός πελάτη  σας κατά την διάρκεια ζωής του δηλ. το χρονικό διάστημα που είναι πελάτης σας (Customer Lifetime Value – CLV). Αυτό είναι σχετικά απλό και υπολογίζεται ως εξής:

    Για παράδειγμα αν ο μέσος πελάτης σας αξίζει 1000 ευρώ  σε ένα χρόνο (για αγορά προϊόντων ή/και υπηρεσιών) και παραμένει πελάτης σας  κατά μέσο όρο 5 χρόνια  τότε  το Customer Lifetime Value ή CLV  ισούται με 5000 ευρώ. Αφού έχετε υπολογίσει  την μέση τιμή του CLV  προσπαθήστε να απαντήσετε στην παρακάτω ερώτηση:

Πως μπορώ να αυξήσω το CLV αυξάνοντας το ποσό που ξοδεύουν αλλά και το χρονικό διάστημα που είναι πελάτες μου;

1.  Αύξηση του ποσού που ξοδεύουν

Διευρευνήστε τις δυνατότητες για την δημιουργία νέων ή βελτίωση των υπάρχοντων, υπηρεσιών και/ή προϊόντων Οι πελάτες σας έχουν ήδη εμπορική σχέση μαζί σας. Έχετε κερδίσει την εμπιστοσύνη τους. Σας γνωρίζουν. Είναι λοιπόν πολύ πιθανό να αγοράσουν κάποιο επιπλέον προϊόν (ή υπηρεσία) από ένα  επισκέπτη που δεν έχει προβεί ακόμα σε κάποια αγορά.

Μια πολύ καλή αρχή θα ήταν να σκεφτείται τι προβλήματα μπορεί οι πελάτες σας να αντιμετωπίζουν και να προσπαθήστε να τους βοηθήσετε να τα λύσουν με κάποια επιπλέον υπηρεσία ή προϊόν. Αυτή η διαδικασία   οπωσδήποτε θα χρειαστεί χρόνο και δημιουργικότητα αλλά είναι σίγουρο  ότι στο τέλος  θα ανταμειφθεί η προσπάθεια σας.

“Ενα επιπλέον πλεονέκτημα είναι όσο περισσότερο στηρίζονται οι πελάτες σας σε εσάς για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που τους προσφέρετε τόσο λιγοστεύουν οι πιθανότητες να επιλέξουν κάποιον από τους ανταγωνιστές σας.

2. Σχέδιο διατήρησης πελατών (Customers Retention Plan)

Πολύ λίγες μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις διαθέτουν ένα οργανωμένο σχέδιο διατήρησης πελατών. Οι πελάτες σας προσεγγίζονται συνεχώς από τους ανταγωνιστές σας. Ένα καλό και οργανωμένο σχέδιο διατήρησης πελατών θα σας βοηθήσει να κρατήσετε πιστούς  τους πελάτες σας ανεξάρτητα από τις προσπάθειες που καταβάλλουν  οι ανταγωνσιστές σας για να τους αποσπάσουν.

Βρίσκοντας τρόπους να διατηρήσετε και να βελτιώσετε την οικονομική αξία των πελατών σας είναι ένα από τα εξυπνότερα πράγματα που πρέπει να κάνει ο ιδιοκτήτης μιας  online επιχείρησης. Κάνει την επιχείρηση σας να εδραιωθεί στο τομέα  που δραστηριοποιείται εφόσον οι πελατειακή σας βάση δεν θα επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τα προϊόντα ή της υπηρεσίες  των ανταγωνιστών σας.  Αυτό σας επιτρέπει να αναπτύξετε την επιχειρήση σας με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Bonus Tip!
Βρίσκοντας προϊόντα (ή υπηρεσίες) για τους πελάτες σας αντί να ψάχνετε πελάτες για τα προϊόντα σας είναι ο ποιο σίγουρος και γρήγορος τρόπος για  να αυξήσετε σημαντικά τις πωλήσεις  και τα κέρδη σας!

 

About lthanos

O Thanos είναι πτυχιούχος Μηχανικός Πληροφορικής με δεκαπέντε και πλέον χρόνια εμπειρίας ,τα τελευταία 3 χρόνια ασχολείται εντατικά με θέματα που αφορούν το Search Engine Optimization (SEO), την προωθηση Ιστοσελιδων στα Social Media καθώς και την διαφήμιση ιστοσελίδων μέσω της PPC πλατφόρμας Google Adwords. Είναι Πιστοποιημένος Ανεξάρτητος Συνεργάτης Google Adwords - Google Adwords Profile Page

Comments are closed.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων