Αρχική Σελίδα » Internet Marketing » 4 Κοινά Λάθη Μάρκετινγκ ΚΑΙ πώς να τα Αποφύγουμε

4 Κοινά Λάθη Μάρκετινγκ ΚΑΙ πώς να τα Αποφύγουμε

 

 Η  αποτελεσματική διαφήμιση ιστοσελίδων αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία ενός website. Στο άρθρο αυτό θα σας εξηγήσω ποια είναι τα 4  ποιο σημαντικά λάθη μάρκετινγκ  και αφορά κυρίως  μικρές & μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις.    

Ας αρχίσουμε λοιπόν!

 

  • 1.    Δεν κάνεις αρκετή προσπάθεια για να εξαπλωθεί η φήμη της επιχείρησης σου από στόμα σε στόμα (word of mouth)  

  Χρειάζεται να δημιουργήσεις  μια ιστορία σχετικά με την  επιχείρηση σου , η οποία να είναι αρκετά ενδιαφέρον ώστε να  μιλάνε για αυτήν.  Σκεφτείτε μια  επιχείρηση ή μια φίρμα που θέλετε να αναφέρετε στους φίλους σας …. Τι είναι αυτό που σας ωθεί να το κάνετε;  Είναι κάτι το αξιοσημείωτο που θέλεις να το μοιραστείς ;

  Πρέπει λοιπόν να δώσεις στην επιχείρηση σου μια συναρπαστική ιστορία, την οποία ο κόσμος θα αγαπήσει και  θα την διαδώσει. Έχω δει καταπληκτικά αποτελέσματα με  τους πελάτες μου όταν γίνει σωστή και μεθοδική δουλειά και  σας προτείνω ανεπιφύλακτα να κάνετε και εσείς  το ίδιο.   

2.    Προωθείτε τις υπηρεσίες σας (ή αντίστοιχα τα προϊόντα σας)  περιστασιακά.

Το μάρκετινγκ είναι μια διαρκής διαδικασία αλληλεπίδρασης με τους  υποψηφίους πελάτες σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να  κερδίστε την προσοχή και την εμπιστοσύνη της αγοράς στην οποία απευθύνεστε.

Ωστόσο, αν προωθείτε  τις υπηρεσίες (ή τα προϊόντα σας) περιστασιακά δεν θα υπάρξει ουσιαστικό αποτέλεσμα. Ξεκινάμε στην ουσία από το μηδέν κάθε φορά. Η αγορά μας αντιμετωπίζει ως «ξένους». Δεν υπάρχει συνεχή επαφή με τους υποψήφιους πελάτες σας, οι οποίοι είναι απαραίτητοι αν θέλουμε να εδραιωθούμε στην συγκεκριμένη αγορά που απευθυνόμαστε.

Πραγματικά δεν έχει καμιά σημασία ποια δικαιολογία έχετε για μην διαφημίζετε  την επιχείρηση σας σε διαρκή βάση.

Δεν έχετε χρόνο; Τότε βρείτε το χρόνο που χρειάζεται.

Δεν μπορείτε να αντεπεξέλθετε οικονομικά; Τότε ήδη πληρώνεται το τίμημα να βάζετε σε προτεραιότητα όλα τα υπόλοιπα. Αν θέλετε η επιχείρηση σας να είναι βιώσιμη πρέπει να εξασφαλίσετε πόρους ώστε να μπορείτε να την έχετε στο προσκήνιο διαρκώς.

3.    Η ιστοσελίδα σας δεν έχει πωλήσεις ή την επισκέπτεται  μη στοχευόμενο κοινό

Αυτό και αν είναι παράλογο λάθος. Σχεδόν κάθε ιστοσελίδα ή ένα blog μια μικρής επιχείρησης που βλέπω στο διαδίκτυο υπολειτουργεί. Αυτό είναι ένα από τα κύρια σημεία με το οποίο συνεργάζομαι με τους πελάτες μου, και πραγματικά τα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε είναι τεράστια και σχετικά σύντομα.

Η ιστοσελίδα σου πρέπει να αποτελεί μια αυτοτελή μονάδα παραγωγής. Θα πρέπει να εργάζεται για την επιχείρηση σου 24 ώρες την ημέρα. Αν δεν το κάνεις αυτό τότε «αφήνεις τα χρήματα σου πάνω στο τραπέζι». Χάνετε χωρίς να υπάρχει λόγος εισόδους (leads) που μπορεί να μετατραπούν σε πελάτες (μετατροπές). ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΚΤΕΙ ΑΥΤΟ!  

Δώσε στην επιχείρηση σου οτιδήποτε χρειάζεται και θα σου δώσει πίσω ότι χρειάζεσαι και εσύ.      

Και τέλος το τελευταίο αλλά το σπουδαιότερο από όλα

 

4. Οι υπηρεσίες σου ακούγονται πανομοιότυπες με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές.

Αν δεν το κατανοήσουμε σε βάθος αυτό το σημείο τότε μπορεί να αγωνιζόμαστε διαρκώς δίχως αποτελέσματα. Αυτό είναι το ποιο επικίνδυνο λάθος που κάνει μια μικρή επιχείρηση στο τομέα της διαφήμισης και προώθησης της ιστοσελίδας.   Με την πλειονότητα των ιδιοκτήτων μικρών επιχειρήσεων  να κάνουν αυτό το λάθος το ποιο πιθανό είναι να το κάνετε και εσείς!

Αν παρέχεις μια υπηρεσία για την οποία υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, χρειάζεται να αποδείξεις γιατί η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ υπηρεσία υπερέχει απέναντι όλων των άλλων. Αυτό που παρατηρώ είναι ότι  λόγω  έλλειψης δημιουργικότητας και φαντασίας  καταλήγουμε σε επιφανειακό πόλεμο τιμών. Δεν λέω ότι η τιμή δεν παίζει  ουσιαστικό ρόλο στην διαμόρφωση της επιλογής ενός δυνητικού πελάτη το αντίθετο. Από την άλλη αν μείνουμε μόνο σε ρηχή ο αντιπαράθεση τιμών τότε χάνουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες (ή αντίστοιχα προϊόντα) τα οποία προσφέρουν το «κάτι παραπάνω» στο καταναλωτή.

Δεν είναι αρκετό να πεις ότι προσπάθησες σκληρότερα  ή ότι προσφέρεις μια εκπληκτική υπηρεσία… όλοι το λένε αυτό! Χρειάζεσαι μια ουσιαστική  και αυθεντική διαφορά από τους υπόλοιπους. Γιατί;

Επειδή όταν δεν υπάρχει ουσιαστική  διαφορά από τους ανταγωνιστές σου οι υποψήφιοι πελάτες σου θα καταλήξουν να συγκρίνουν μόνο τιμές

Σταματήστε ΤΩΡΑ να ανταγωνίζεστε μόνο του άλλους. Δημιουργήστε κάτι που είναι μοναδικό  και σας ανήκει. Δείτε το μέλλον με  ενθουσιασμό και όχι με ανησυχία.

Και κάποια πολύ καλά νέα:

Η τεραστία πλειοψηφία από τους ανταγωνιστές  δεν διαφημίζουν την ιστοσελίδα τους σε επαγγελματικό επίπεδο. Κάνουν τα περισσότερα αν όχι όλα τα προηγούμενα λάθη που ήδη σας αναφέραμε.

Αυτό δίνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ περιθώρια σε εσάς, αν αποφασίσετε  να κάνετε σοβαρή  και αποτελεσματική διαφήμιση της ιστοσελίδας σας.

About m21278alen

Comments are closed.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων