Αρχική Σελίδα » Analytics » Αnalytics: To Βασικό Εργαλείο μιας Eπιτυχήμενης Online Επιχείρησης

Αnalytics: To Βασικό Εργαλείο μιας Eπιτυχήμενης Online Επιχείρησης

H σημασία των  Analytics σε μια επιχείρηση

Ο  θεμελιώδης στόχος κάθε επιχείρησης  είναι  να αποκτήσει  πελάτες οι οποίοι  με στόχο να  όχι μόνο  να αυξάνονται  αλλά  και   να την εμπιστεύονται (Brand loyalty).

  Μια online επιχείρηση (όπως βέβαια και κάθε άλλη επιχείρηση) που επιθυμεί να είναι ανταγωνιστική και να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες που ικανοποιούν τις ανάγκες του καταναλωτή πρέπει  να είναι σε θέση να απαντήσει με σαφήνεια τουλάχιστον στις εξής ερωτήσεις:

  • Ποιο είναι ο σκοπός της επιχείρησης;
  • «Ποιες είναι η προσδοκίες των πελατών;
  • Ποια είναι η συμπεριφορά και η κατάσταση τους;
  • Ποια είναι  η  θέση τους; ( εδώ εννοείται είτε η φυσική τους θέση  είτε η θέση τους σε κάποιο κανάλι marketing);
  • Kαι  η ερώτηση κλειδί  » Τι ακριβώς αγοράζει ο  καταναλωτής  όταν αγοράζει το προϊόν ή την υπηρεσία;

Μπορεί να φαντάζει απίθανο αλλά υπάρχουν ακόμα πολλές εταιρίες οι οποίες δεν είναι σε θέση να απαντήσουν με σαφήνεια σε αυτές τις ερωτήσεις.

Δύο  από τις κύριες λειτουργίες μιας επιχείρησης είναι το Marketing, το οποίο επικεντρώνεται στις  ανάγκες του πελάτη, και η Καινοτομία των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών της ώστε  να παραμένει στην αγορά και να είναι ανταγωνιστική. Τα Google Analytics και γενικότερα αυτού του είδους εργαλεία λογισμικού  παίζουν κεντρικό ρόλο σε αυτές τις δύο λειτουργίες διότι μας δίνουν την δυνατότητα παρακολούθησης της απόδοσης των πολιτικών  marketing  που εφαρμόζουμε κυρίως μέσω KPI δεικτών (key Performance Indicators)  αλλά και την δυνατότητα να αποκρυπτογραφούμε την συμπεριφορά, τα ενδιαφέροντα  και τις ανάγκες των καταναλωτών με την προοπτική  να δημιουργούμε συνεχώς καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες.

Για να μπορούμε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο της δυνατότητες που δίνουν τα digital analytic πρέπει να έχουν ξεκαθαριστεί τα εξής  βασικά σημεία σε μια επιχείρηση :

  • H Εταιρική Στρατηγική: Οι  κεντρικές επιλογές και κατευθύνσεις μιας επιχείρησης ο καθορισμός των στόχων και εντοπισμός των δυνατών σημείων που διαθέτει. Κεντρική θέση  σε μια εταιρική στρατηγική παίζει έχει   το USP (Unique Selling Point) της εταιρίας το οποίο  δεν είναι τίποτα άλλο παρά η απάντηση στο ερώτημα “Γιατί να θέλουν  αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία μου;”
  • Η Eταιρική Πολιτική : Oι αποφάσεις και οι διαδικασίες που θα εφαρμόσουν την εταιρική στρατηγική.

Γνωρίζοντας του στόχους και τις πολιτικές που πρέπει να ακολουθήσει μια επιχείρηση στα πλαίσια της στρατηγικής που θέλει να εφαρμόσει τα Web Analytics εργαλεία όπως τα Google Analytics μπορούν να συμβάλουν καταλυτικά ώστε να έχει  επιτυχημένη πορεία.

About lthanos

O Thanos είναι πτυχιούχος Μηχανικός Πληροφορικής με δεκαπέντε και πλέον χρόνια εμπειρίας ,τα τελευταία 3 χρόνια ασχολείται εντατικά με θέματα που αφορούν το Search Engine Optimization (SEO), την προωθηση Ιστοσελιδων στα Social Media καθώς και την διαφήμιση ιστοσελίδων μέσω της PPC πλατφόρμας Google Adwords. Είναι Πιστοποιημένος Ανεξάρτητος Συνεργάτης Google Adwords - Google Adwords Profile Page

Comments are closed.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων