Ποιες είναι οι νέες τάσεις SEO για το 2015;

Προώθηση Ιστοσελίδων - SEO Τάσεις για το 2015

  Με τις πρόσφατες ενημερώσεις στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google, οι τεχνικές SEO έχουν αλλάξει δραστικά. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να συμβαδίσουν με τις τελευταίες τάσεις, προκειμένου να διαφυλαχθούν να τιμωρηθούν οι ιστοσελίδες τους από την Google (Google Penalty). Παρακάτω αναλύουμε  μερικές  από τις σημαντικότερες τάσεις που μια επιχείρηση πρέπει ... Read More »

Πως θα αντιμετωπίσετε το διπλό περιεχόμενο (duplicate content) σε ένα site

 6 πολύ χρήσιμες συμβουλές σε infopic για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα  του διπλού περιεχομένου (duplicate content) το οποίο έχει αρνητικές επιπτώσεις στην κατάταξη  ενός website  λόγω του γεγονότος  ότι οι μηχανές αναζήτησης  πρέπει να αποφασίσουν με δυναμικό τρόπο ποιο  περιεχόμενο είναι το κύριο (και μπορεί  κάποιες φορές να κρίνουν και ... Read More »

infopics για όσους «μπουxτίσανε» από τις πολλές πληροφορίες

  Λόγω του μεγάλου πληροφοριών που μπορεί κάποιος να βρει στο διαδίκτυο σχετικά με το ψηφιακό μαρκετινγ (digital marketing), είναι αδύνατο για κάποιον να μπορεί να παρακολουθήσει όλες  αυτές τις πληροφορίες όσο και καλή διάθεση (αλλά κυρίως χρόνο)  να έχει.  Αποφάσισαμε  να δημιουργήσουμε  μια νέα κατηγορία στο blog του goseo ... Read More »

4 Κοινά Λάθη Μάρκετινγκ ΚΑΙ πώς να τα Αποφύγουμε

4 κοινα λάθη στο Internet Marketing & Πως να τα αποφύγετε

   Η  αποτελεσματική διαφήμιση ιστοσελίδων αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία ενός website. Στο άρθρο αυτό θα σας εξηγήσω ποια είναι τα 4  ποιο σημαντικά λάθη μάρκετινγκ  και αφορά κυρίως  μικρές & μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις.     Ας αρχίσουμε λοιπόν!   1.    Δεν κάνεις αρκετή προσπάθεια για να εξαπλωθεί η ... Read More »

Χρειάζεται ή όχι το Site σας βελτιστοποίηση; (Εργαλείο διάγνωσης SEO)

    Αυτή την φορά αντί για ένα ακόμα άρθρο, τα οποία για να λέμε και την αλήθεια αρκετά από αυτά είναι βαρετά και δυσκολονόητα, και θέλοντας να  γίνουμε ποιο χρήσιμοι (και πρακτικοί)   αποφάσισα να  δώσω την δυνατότητα στους  επισκέπτες του goSEO μέσω ενός χρήσιμου εργαλείου (SEOdiagnosis) να μπορούν ... Read More »

2 απλοί τρόποι για να αυξήσετε το κέρδος σας ανά πελάτη (Customer Lifetime Value)

2 απλοί τρόποι για να αυξήσετε το κέρδος σας ανά πελάτη (Customer Lifetime Value -CLV)

Αρχικά πρέπει να καταλάβετε πόσο είναι ο μέσος όρος  της αξίας (σε ευρώ) ενός πελάτη  σας κατά την διάρκεια ζωής του δηλ. το χρονικό διάστημα που είναι πελάτης σας (Customer Lifetime Value – CLV). Αυτό είναι σχετικά απλό και υπολογίζεται ως εξής:     Για παράδειγμα αν ο μέσος πελάτης σας ... Read More »

SEO Εναντίον SEM – Αντίπαλοι ή Συνεργάτες;

seo vs sem

Συχνά όσοι θέλουν να προωθήσουν την ιστοσελίδα τους αναρωτιούνται με ποιο τρόπο θα το κάνουν. Υπάρχουν επιχειρήσεις που έχουν πετύχει σημαντικά αποτελέσματα και κέρδη τόσο με τεχνικές SEO  όσο και με διαφημίσεις μέσω πληρωμένων αποτελεσμάτων PPC (Pay Per Click). Τι να επιλέξει λοιπόν κάποιος SEO ή PPC; Ποιο αποδίδει καλύτερα; ... Read More »

Αnalytics: To Βασικό Εργαλείο μιας Eπιτυχήμενης Online Επιχείρησης

Internet_marketing_and_Analytics_Tools

H σημασία των  Analytics σε μια επιχείρηση Ο  θεμελιώδης στόχος κάθε επιχείρησης  είναι  να αποκτήσει  πελάτες οι οποίοι  με στόχο να  όχι μόνο  να αυξάνονται  αλλά  και   να την εμπιστεύονται (Brand loyalty).   Μια online επιχείρηση (όπως βέβαια και κάθε άλλη επιχείρηση) που επιθυμεί να είναι ανταγωνιστική και να ... Read More »

Analytics – Τι ακριβώς είναι;

google_analytics_intro

Τι είναι τα Analytics και ποιες δυνατότητες μας παρέχουν   Τα εργαλεία λογισμικού που έχουν την δυνατότητα να  μας παρέχουν πληροφορίες είτε υπό μορφή  απλών δεδομένων  (raw data) είτε μέσω γραφημάτων ( graphs ) και τάσεων (trends) σχετικά με την συμπεριφορά και τις ενέργειες των επισκεπτών σε μια ιστοσελίδα ονομάζονται ... Read More »

On Page SEO – On Site SEO Βασικές έννοιες

On-Site-optimization-300x298

Με τον όρο On Page  SEO (Search Engine Optimization) εννοούμε  όλες εκείνες τις ενέργειες  βελτίωσης που κάνουμε  και αφορούν αποκλειστικά  τις ιστοσελίδες ενός ιστότοπου. Στην περίπτωση  που η βελτιστοποίηση αφορά ολόκληρο το site ονομάζεται On Site SEO.   Η προσέγγιση που ακολουθούν οι περισσότεροι όσο αναφορά το onpage/onsite  SEO είναι ... Read More »

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων