Αρχική Σελίδα » Διαφήμιση Ιστοσελίδων – PPC

Διαφήμιση Ιστοσελίδων – PPC

Η διαφήμιση ιστοσελίδων υλοποιείται με οικονομικό τρόπο  κυρίως μέσω  πληρωμένων διαφημίσεων (paid ads) στις μηχανές αναζήτησης (υπάρχουν και άλλες μορφές όπως Banner Ads που είναι συνήθως ποιο ακριβές). Οι δύο ποιο δημοφιλής πλατφόρμες που υποστηρίζουν πληρωμένες διαφημίσεις  είναι το Adwords της Google και το Bing Ads της Microsoft. Με τις τεχνικές προώθησης SEM (Search Engine Marketing) πραγματοποιείται άμεση αύξηση της επισκεψιμότητας ενός δικτυακού τόπου,  ενώ ο διαφημιζόμενος χρεώνεται για κάθε κλικ που γίνεται στην διαφήμιση του η οποία εμφανίζεται ταυτόχρονα μαζί με τα οργανικά αποτελέσματα  της μηχανής αναζήτησης (εικόνα 1). Το μοντέλο αυτό χρέωσης είναι γνωστό και ως   Pay Per Click  – PPC (πληρωμή ανά κλικ).

Τα κύρια πλεονεκτήματα που προσφέρει σε μια online επιχείρηση οι υπηρεσίες SEM είναι τα παρακάτω:

  •  Άμεση Αύξηση  Επισκεψότητας.
  • Ελεγχος  του Hμερήσιου Kόστους (Daily budget) της διαφημιστικής καμπάνιας.
  • Στοχευμένη διαφήμιση. Επιλέγουμε το κοινό που θα εμφανίζεται η διαφήμιση (target audience) μέσω πολλαπλών δημογραφικών και γεωγραφικών παραμέτρων “οπως ηλικία, φύλο, ενδιαφέροντα, χώρα, πόλη κλπ.
  • Ελεγχος Aγοράς. Για παράδειγμα μια εταιρία που διαθέτει ένα νέο προϊόν μπορεί να εξάγει άμεσα χρήσιμα συμπεράσματα αν το προϊόν έχει ζήτηση ή όχι.
  • Eντοπισμός αποδοτικών Λέξεων κλειδιών. Επειδή το SEO χρειάζεται χρόνο ώστε να επιτύχει ουσιαστικά αποτελέσματα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις διαφημίσεις μέσω adwords ή bing ώστε να εντοπίσουμε τις ποιο κερδοφόρες λέξεις-κλειδιά, κατόπιν έχουμε την δυνατότητα να εφαρμόσουμε SEO τεχνικές ώστε  να αποκτήσει το site δωρεάν επισκεψιμότητα μέσω αυτών των κερδοφόρων  λέξεων κλειδιών. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνουμε την απόδοση επένδυσης ενός ιστότοπου (Return On Investement – ROI) εφόσον δεν χρειάζεται πλέον να πληρώνουμε διαφημίσεις για αυτές τις λέξεις κλειδιά. 

     Το κόστος διαφήμισης με χρήση τεχνικών SEM είναι αρκετά χαμηλό σε σύγκριση με άλλα κανάλια διαφήμισης. Αν μάλιστα γίνει και η σωστή βελτιστοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας τότε η τιμή χρέωσης μειώνεται ακόμα περισσότερο. Η χαμηλότερη τιμή για ένα κλικ σε μία διαφήμιση στο Google Adwords είναι 0,01 λεπτά του ευρώ, και στο Bing Ads 0,05 λεπτά του ευρώ.  Σε γενικές γραμμές η τιμή μιας διαφημιστικής καμπάνιας  εξαρτάται κυρίως  από την πολυπλοκότητά της καθώς και από τον ανταγωνισμό που επικρατεί στον συγκεκριμένο χώρο που επιθυμεί κάποιος να διαφημιστεί. Για παράδειγμα αν ένα site παρέχει μία μόνο υπηρεσία με χαμηλό ανταγωνισμό ενώ ένα άλλο πουλάει 1000 διαφορετικά προϊόντα σε ένα διαδικτυακό περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, αντιλαμβανόμαστε ότι το κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας  για το τελευταίο website θα είναι αρκετά μεγαλύτερo.

 Eπικοινωνήστε Tώρα μαζί μας για Προσφορά!

 Ο διαφημιζόμενος που επιθυμεί υπηρεσίες SEM πρέπει, να επιλέγει επαγγελματίες ή εταιρίες με αποδεδειγμένα αποτελέσματα, επίσης αυτός που θα αναλάβει το SΕΜ θα πρέπει να διαθέτει πιστοποίηση από τον πάροχο των πληρωμένων διαφημίσεων (π.χ Google Adwords Certification). Οι δύο αυτές προϋποθέσεις  μεγιστοποιούν την πιθανότητα μια επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας.

 

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων