Αρχική Σελίδα » Internet Marketing » Ποιες είναι οι νέες τάσεις SEO για το 2015;

Ποιες είναι οι νέες τάσεις SEO για το 2015;

  Με τις πρόσφατες ενημερώσεις στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google, οι τεχνικές SEO έχουν αλλάξει δραστικά. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να συμβαδίσουν με τις τελευταίες τάσεις, προκειμένου να διαφυλαχθούν να τιμωρηθούν οι ιστοσελίδες τους από την Google (Google Penalty). Παρακάτω αναλύουμε  μερικές  από τις σημαντικότερες τάσεις που μια επιχείρηση πρέπει να λάβει υπόψη της το 2015, όταν κάνει τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης:

Δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχόμενο (Site Content).

   Το Internet βομβαρδίζεται με πληροφορίες. Διάφορες επιχειρήσεις δημοσιεύουν υψηλής ποιότητας πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, προκειμένου να πάρουν  καλά οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Μια άλλη καλή επιλογή για να είναι στο top 10 των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι με την παροχή υψηλής ποιότητας περιεχομένου σε blogs και whitepapers. Το να κάνουν χρήση βίντεο και infographics είναι επίσης  ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος προκειμένου να παρουσιάσουν επιχειρηματικές ιδέες.

  Το περιεχόμενο που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα της ιστοσελίδας και πρότυπο αποφεύγοντας όσο το δυνατό την δημιουργία διπλού περιεχομένου (duplicated Content). Για παράδειγμα, αν η επιχείρησή σας είναι σχετική για την κατασκευή ιστοσελίδων (website development), τότε θα πρέπει να δημοσιεύσετε περιεχόμενο που να σχετίζεται  με την ανάπτυξη  μιας ιστοσελίδας. Επιπλέον, το περιεχόμενο δεν θα πρέπει απλώς να είναι συναφές, αλλά να έχει νόημα και να λύνει απορίες & προβλήματα που τυχόν αντιμετωπίζει ο αναγνώστης του.

Δημιουργία βελτιστοποιημένων ιστοσελίδων για κινητές συσκευές (mobile devices)

   Με τον αυξανόμενο αριθμό των smartphones και tablets, η βελτιστοποίηση των δικτυακών τόπων σύμφωνα με την κινητή πλατφόρμα έχει γίνει ουσιαστικά σημαντική αυτές τις μέρες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι online επιχειρήσεις σχεδιάζουν βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες για κινητές συσκευές (Mobile Friendly Websites) . Πράγματι, αυτό ωφελεί την επιχείρηση, επειδή οι μηχανές αναζήτησης δίνουν υψηλή προτεραιότητα σε αυτές τις ιστοσελίδες που ανταποκρίνονται σχεδιαστικά και είναι βελτιστοποιημένα για κινητά.

Δώστε έμφαση σε Long Tail αναζητήσεις

  Με την επικαιροποίηση της αναβάθμισης του αλγόριθμου αναζήτησης της Google με την ονομασία  Hummingbird, έχει δοθεί μεγαλύτερη αξία στις  Long Tail . Οι επιχειρήσεις που δεν έχουν βελτιστοποιηθεί σύμφωνα με αυτή  την νέα τάση  αντιμετωπίζουν πλέον μεγαλύτερες δυσκολίες για αποτελεσματική  οργανική κατάταξη κυρίως σε κινητές συσκευές.

Σταματήστε   την χρήση των συνδέσεων do-follow links στα δελτία τύπου (Press Releases)

  Μέχρι το τέλος του 2013, η Google είχε ανακοινώσει ότι τα do-follow links σε ένα δελτίο τύπου θα μπορούσε να προκαλέσει ποινή σε ιστοσελίδες που κάνουν χρήση αυτής της τεχνικής για να πάρει backlinks. Αντ “αυτού, η Google έχει ανακοινώσει ότι θα πρέπει να προβoύν στην μετατροπή όλων αυτών των links σε  no-follow, αν θέλει να διασφαλίσει η  ιστοσελίδα  ότι δεν θα χάσει θέσεις κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα.

   Διαβάζοντας τα προαναφερθέντα σημεία, θα πρέπει να έχετε μια ιδέα για το ποιοι είναι όλοι οι παράγοντες κατάταξης (ranking factors) που πρέπει να εξετάσετε αν έχετε μία online επιχείρηση. Στην ανησυχία σας να  δημιουργήσετε μια  ιστοσελίδα που  να είναι πλήρως βελτιστοποιημένη για SEO, θα πρέπει να προσλάβετε μια αξιόπιστη εταιρεία SEO με εμπειρία και πλούσιο portofolio στην προώθηση ιστοσελίδων.

About m21278alen

Comments are closed.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων